Namn? MMBKTM.
Ålder? får inte kommentera ett pågående ärende.
Hur mås? Inte intressant med enskilda ärenden.
Status? stabil.
Yrke? tänkare på heltid och president i Humania republiken på livstid.
Mål? att gå vilse överallt och i alla sammanhang samt att göra bort sig.
Medborgarskap? Humania.
Favorit dag i veckan? MTOTFLS.
Favorit månader? Maj och september.
Gör på fritiden? läser bl.a. gamla dikter och lyssnar på dansk radio.
Motto? livet är bl.a. summan av dina handlingar som påverkar dig och din omgivning.
Hur väljer man "rätt " ? man får testa sig fram till. Du är ansvarig för dina ställningstagande oavsett förutsättningar.
Favorit dryck? mjölk och vatten.
Överskattad? mänskligheten.
Ser framemot? VM i fotboll.
Vinner? Senegal eller Elfenbenskusten.
Förundran? natur, kultur
Hopp? får jag av människors kraft när det kommer till kritan.
Döden? inte helt onödig.
Hatar? idioter som Trump och hans anhängare.
Tystnaden? underskattad.
Tiden? rättvis och orättvis på samma gång för alla har ju 24 timmar till sitt förfogande men alla lever ju inte lika länge.
Mingla? intetsägande kallprat.
Ryssland, USA och Israel? förstummad.
* Öga är till för att våga?
* Öra är till för att höra?
* Näsa är till att messa och missa?
* Tunga är till att betynga?
* Händer och fötter är till för att se till att det händer?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar